Opgaver i BBC

BBC drives af frvillige, og det er vigtigt for klubbens liv, at alle klubbens medlemmer påtager sig et ansvar - stort eller lille.

Herunder er listet en række af de ansvarsområder, der skal varetages. 
Nogle områder er allerede besat, men ved andre mangler vi én eller flere frivillige til at påtage sig opgaver/ansvar. Disse opgaver er vist som
x´er med rød tekst 
Når man påtager sig et ansvar er det ikke nødvendigvis ensbetydende med, at man skal udføre det hele selv, men man har ansvaret for, at opgaven bliver løst.

  • Formand: Helle Elbro
  • Kasserer: Steffen Kristensen
  • Turneringsplanlægning og afvikling: Esben Tind
  • Alt praktik omkring Tapeten inkl. bookning af lokaler: Charlotte Engvold
  • Generelt indkøb: Charlotte Engvold
  • Indkøb af vand og vin (inkl. præmier): Peter Bøgebjerg
  • Webmaster: Astrid Tind + xxx, xxx (1-2 personer; forkundskaber er IKKE en forudsætning)
  • Oplæsning af resultater og uddeling af (spurt)præmier, og desuden overrækkelse af systemkort: xxx (1 person)
  • Snakkebridge med en tovholder og 2 hjælpere: Lisbeth Hvolby, Charlotte Engvold, Kristian Villumsen
  • Turneringsambassadører i B og C rækken: xxx, xxx (2 personer)
  • Sætte borde etc. frem med hjælp fra Gustav, ca. 18.15: Steen Mølgaard og Lone Tørnquist
  • Kortlægning: Gustav Wessel
  • Oprydning efter en spilleaften: Alle medlemmer.
  • Assistent til turneringsplanlægning inkl. kortblanding m.v. xxx, xxx (1-2 personer)
  • Kædelås system til bordene: Torben Sværke, Georg Rasmussen, Flemming Andersen, Jacob Øst-Hansen
  • Mentorer til begyndere: xxx, xxx, xxx, xxx (3-4 personer)
  • Turneringsleder: Esben Tind (se opgaver mm her)
  • Supplerende turneringsledere: Finn Achton, Michael Rübner, Knud Breum, Lars Peter Tastholm Korsholm, Astrid Tind
  • Spilleudvalg: Esben Tind, Thomas Svendsen, Knud Breum, Torben Lauritzen, Helle Elbro (se nærmere info her)
  • Juleafslutning v. en gruppe på 4-5 personer med en tovholder), se yderligere information her (juleprogram) og her (prisliste amerikansk lotteri): xxx, xxx, xxx, xxx, xxx
  • Generalforsamling, social del (Gruppe på 4-5 personer med en tovholder), se yderligere information her: xxx, xxx, xxx, xxx, xxx
  • Generalforsamling, formel del: Bestyrelsen
  • Nyt spillested: Conny Hjarsø, Charlotte Engvold, Anders Mortensen, og Helle Elbro

 

x